Paslaugų teikimo sąlygos
Paslaugų teikimo sąlygos (Elektroninės prekybos taisyklės) –
https://helovinoatributika.lt el. parduotuvėje.
Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės)
yra privaloma ir neatsiejama pirkimo – pardavimo sutarties, sudaromos tarp
elektroninės parduotuvės https://dorleta.lt (toliau –El. parduotuvė) ir asmens
– kliento (toliau – Klientas) dalis, supažindinančios Klientą su El.
parduotuvės prekių pirkimo – pardavimo sąlygomis bei nustatančios El.
parduotuvės ir Kliento teises bei įsipareigojimus, susijusius su prekių pirkimu
– pardavimu El. parduotuvėje.
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Naudotis El. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų
amžiaus;
1.2. nepilnamečiai nuo šešiolikos iki aštuoniolikos metų
amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos
atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
1.3. juridiniai asmenys;
1.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
2. Jeigu Klientas nori naudotis El. parduotuvės paslaugomis
ir atlikti užsakymą jis privalo užsiregistruoti. Registracija laikoma įvykusia
ir galiojančia, kai Klientas elektroniniu būdu pateikia informaciją apie save
ir pereina prie tolimesnių veiksmų.
3. Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė,
adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis El. parduotuvėje saugomi
ir tvarkomi vadovaujantis 1996 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos asmens
duomenų teisinės apsaugos įstatymu (aktuali redakcija) ir 2016 m. balandžio 27
d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų
apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir
kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas)
bei šioje el. parduotuvėje https://dorleta.lt aprašyta „Privatumo politika“.
4. Prekių kainos, nurodytos El. parduotuvės prekių kataloge,
galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos El.
parduotuvėje yra nurodytos įskaičius visus mokesčius taikomus vadovaujantis
Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu ir kitais teisės aktais.
Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą.
Pristatymo kaina Klientui yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei
išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.
5. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Kliento ir El.
parduotuvės laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas El. parduotuvėje,
suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo
būdą ir susipažinęs (perskaitęs pažymi, kad “Aš perskaičiau ir sutinku su
puslapio sąlygos ir taisyklės“) su šiomis Taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką
„Apmokėti“. Sutartis, elektroniniu būdu sudaryta tarp El. parduotuvės ir
Kliento yra reglamentuojama Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta
tvarka.
6. Apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą El.
parduotuvė Klientą informuoja išsiųsdama pranešimą Kliento nurodytu el. pašto
adresu.
II. KLIENTO TEISĖS IR PAREIGOS
7. Klientas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kurią
prekę/prekes iš El. parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.
8. Klientas, naudodamasis El. parduotuves paslaugomis,
sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisyklėmis ir privalo jų
laikytis.
9. Klientas El. parduotuvės registracijos formoje privalo
pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Kliento asmens
duomenys ir El. parduotuvė apie tai nebus informuota, Klientas prisiima visą
dėl to kylančią nuostolių riziką.
10. Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus
naudojantis El. parduotuve.
11. Tam pačiam asmeniui draudžiama registruotis ir naudotis
El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis keliais vardais.
12. Klientas privalo būti nurodytoje vietoje, nurodytu laiku
ir priimti užsakytas prekes.
13. Klientas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims
savo registracijos bei prisijungimo duomenų. Jeigu Klientas praranda
prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti El. parduotuvę el. paštu
info@helovinoatributika.lt arba telefonu +370 693 91917. El. parduotuvė
neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Kliento prisijungimo
duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju El. parduotuvė ir turi teisę
laikyti, kad veiksmus El. parduotuvėje atliko Klientas.
14. El. parduotuvė neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, kai
pasinaudoję Kliento bankininkystės sistema, jie sudaro pirkimo – pardavimo
sutartis pasinaudodami El. parduotuvės paslaugomis.
15. Kad galėtume pasiūlyti Klientui visavertes paslaugas
mūsų svetainėje, prašome leisti įrašyti Kliento kompiuteryje (įrenginyje)
informaciją (slapukus, angl. „cookies“). Įrašyta informacija bus naudojama
atpažinti Klientą, kaip ankstesnį svetainės naudotoją, rinkti svetainės
lankomumo statistiką. Klientas bet kada gali peržiūrėti, kokią informaciją
(slapukus) įrašome, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus. Taip pat,
turi teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama informacija (slapukai)
Kliento kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju, kai kurios svetainės
funkcijos Klientui gali būti neprieinamos. Savo duotą sutikimą, bet kada galima
atšaukti, pakeičiant savo interneto naršyklės nustatymus, ar kreipiantis į El.
parduotuvę, bet kuriais svetainėje skelbiamais kontaktais.
III. EL. PARDUOTUVĖS TEISĖS IR PAREIGOS
16. Jeigu registracijos metu ar vėliau pateikiami melagingi,
netikslūs, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Klientas
nesilaiko kitų įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, El. parduotuvė turi
teisę nedelsiant panaikinti registraciją ir ištrinti Kliento duomenis arba
apriboti kliento teisę naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Už
kliento pateiktų neteisingų duomenų sukeltus padarinius atsako tik Klientas.
17. El. parduotuvė pasilieka teisę:
17.1 Be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti
kliento registraciją ir naudojimąsi El. parduotuvės paslaugomis, jei yra
pagrindo manyti, kad Klientas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando
pakenkti El. parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui;
17.2 Susidarius svarbioms aplinkybėms, laikinai arba iš viso
nutraukti El. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešus Klientui.
18. El. parduotuvė įsipareigoja sudaryti visas sąlygas
Klientui naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
19. El. parduotuvė, susidarius nenumatytoms aplinkybėms,
negalėdama Klientui pristatyti užsakytos prekės įsipareigoja Klientui pasiūlyti
analogišką prekę. Klientui atsisakius priimti prekės analogą, sumokėti pinigai
grąžinami per 3 (tris) darbo dienas, jeigu Klientas yra padaręs išankstinį
apmokėjimą.
IV. ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
20. Už prekes Klientas gali atsiskaityti:
20.1. naudojant banko internetinės bankininkystės sistemas;
20.2. kredito ir debeto kortele;
20.3. išankstiniu bankiniu pavedimu.
V. PREKIŲ PRISTATYMAS
21. El. parduotuvė įsipareigoja pristatyti Kliento užsakytas
prekes po apmokėjimo kliento užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje ir
kitose ES šalyse:
21.1. Apmokant pagal Taisyklių 20.1, 20.2, 20.3 punktus,
Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 (vieną – tris), darbo dienas nuo
patvirtinimo iš banko gavimo. Kitose ES šalyse prekės pristatomos per 5-14
(penkias – keturiolika), darbo dienų nuo patvirtinimo iš banko gavimo.
22. Prekes pristatys El. parduotuvės įgaliotas atstovas.
Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje arba jį atsėmus iš įgaliotų atstovų
paštomatų yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
23. Prekės pristatymo metu kartu su El. parduotuvės įgaliotu
atstovu Klientas privalo patikrinti prekes siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos
pažeidimą, Klientas privalo tai atžymėti siuntos važtaraštyje, bei surašyti
laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje
be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga. Jeigu pristatytos prekės
sudėtyje nėra kokių nors dalių ar dokumentų, Klientas privalo apie tai
nedelsiant informuoti El. parduotuvės administraciją el. paštu
info@helovinoatributika.lt arba telefonu +370 693 91917 arba skiltyje
„Kontaktai“ nurodytais telefono numeriais.
24. Pristatymo išlaidos El. parduotuvėje nurodytą kainą nėra
įskaičiuotos, jos yra nurodomos kaip numatyta Taisyklių 4 punkte.
VI. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
25. Praėjus daugiau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo prekės
pristatymo dienos, prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos Mažmeninės
prekybos taisyklės.
26. Kai grąžinama nekokybiška prekė, El. parduotuvė
įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir, nesant Kliento prieštaravimo, ją
pakeisti analogiška preke. Klientui prieštaraujant dėl nekokybiškos prekės
pakeitimo kokybiška preke, sumokėtus už nekokybišką prekę pinigus grąžinsime
per 3 (tris) darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Tuo atveju, kai
paaiškėja, kad El. parduotuvė neturi analogiškos prekės, Klientui bus per 3
(tris) darbo dienas nuo šio paaiškėjimo momento sugrąžinti už prekę sumokėti
pinigai.
27. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota.
Klientas atsako už pilną prekės komplektavimą. Jeigu prekė nėra pilnai
sukomplektuota, ji nėra priimama grąžinimui.
28. Tais atvejais, kai nepraėjus 14 (keturiolika) dienų nuo prekės
pristatymo pranešate apie atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties (Taisyklių
26 p.), būtina pateikti užpildytą nuotolinės pirkimo – pardavimo sutarties ar
ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo formą
(NUOTOLINĖS-SUTARTIES-AR-NE-PREKYBOS-PATALPOSE-SUDARYTOS-SUTARTIES-ATSISAKYMO-FORMA).
Atsisakytos prekės turi būti grąžinamos toje pakuotėje, kurioje jos buvo
pristatytos. Pakuotė turėtų būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir
įpakuota. Kitais atvejais grąžinant prekes El. parduotuvė pageidauja, kad būtų
laikomasi tų pačių reikalavimų arba dedamos maksimalios pastangos laikytis
nurodytų reikalavimų pakuotei.
29. Klientas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo
sutarties, pranešdamas apie tai el. paštu info@helovinoatributika.lt arba
telefonu +370 693 91917, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo
dienos.
30. Norėdami atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, per
Taisyklėse nurodytą terminą privalote Taisyklių 29 punkte nurodytais
kontaktiniais adresais pranešti apie sutarties atsisakymą raštu
(NUOTOLINĖS-SUTARTIES-AR-NE-PREKYBOS-PATALPOSE-SUDARYTOS-SUTARTIES-ATSISAKYMO-FORMA).
Apie sutarties atsisakymo patvirtinimą bus gautas pranešimas Kliento nurodytu
el. paštu. Jeigu Klientas negaus patvirtinimo per 3 darbo dienas, privaloma
kreiptis į El. parduotuvės administraciją. Atsisakęs sutarties, per 3 (tris)
darbo dienas, Klientas privalo telefonu arba el. paštu suderinti su El.
parduotuve prekės grąžinimo būdą (visi prekės paėmimo, nuvežimo ir kitokio
transportavimo iki El. parduotuvės nurodytos vietos klausimai). Šiuo atveju
Klientas pats privalo grąžinti nusipirktą prekę, atitinkančią Taisyklių 30 ir
31 punkto reikalavimus. Atsisakius sutarties, už prekę sumokėti pinigai bus
grąžinami per 3 (tris) darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
31. Klientas neturi teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo
sutarties, jeigu prekę sugadino ar iš esmės pasikeitė prekės išvaizdą; pakuotės
išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę,
nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
32. El. parduotuvė pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra
pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus.
Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y.
nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvės sistemoje.
33. Jeigu Klientas nesutinkate su nauja Taisyklių redakcija,
daliniais papildymais, pakeitimais, Klientas turi teisę jų atsisakyti, su
sąlyga, kad prarandama teisė naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
34. Jei po Taisyklių pakeitimo Klientas ir toliau naudojasi
El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad sutinkama su nauja
Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar papildymais.
35. Visi nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami
derybų keliu. Nepavykus susitarti per 30 (trisdešimt) dienų, nesutarimai
sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
36. Prašymą/skundą dėl El. parduotuvėje įsigytos prekės
galima pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
(http://www.vvtat.lt).
37. Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
Perkantiems internetinėje parduotuvėje
https://helovinoatributika.lt informacija apie prekių užsakymo eigą, prekių
pristatymą ir atsiėmimą teikiama el. paštu info@helovinoatributika.lt arba
telefonu +370 693 91917.
El. parduotuvė (https://helovinoatributika.lt) priklauso ir
ją administruoja Margaritos Vaitkevičienės individuali veikla.